image1 image2 image3

KHALIDAH ABDUL HADI|khalidahabdhadi.blogspot.my|Welcoming our little #babyYK|#YKFamily

Segi Fresh - Promosi & Kepelbagaian yang anda cari!

Hi Assalamualaikum🙋
.
.
Hujung-hujung bulan Ramadhan yang mulia ni mesti ramai dah menyusun jadual untuk menyiapkan kelengkapan bulan Syawal yang bakal tiba tak lami lagi kan? 

Baju raya dan hiasan deko rumah mesti 90% dah siap kan? Tapi juadah pada syawal pertama mesti semua masih lagi terfikir-fikir kan? Mana nak beli barang basah, barang kering dengan harga yang berpatutan kan? Iyalah nak raya ni biasanya memang kita masak banyak sikit daripada biasa, jadi perbelanjaan pon kena lah lebih kan?

Sebenarnya #YkFamily memang selalu beli barang basah di Segi Fresh Balakong. Antara sebab kenapa kami selalu berbelanja di situ ialah pekerja yang pantas dan promosi yang pelbagai lagi murah. 

Jom #YkFamily bawak anda semua ke salah satu cawangan Segi Fresh iaitu di Segi Fresh Balakong, cawangan kesukaan kami berbelanja pada hujung minggu. 

Masuk-masuk je entrance, anda akan nampak kaunter cashier yang banyak yang memudahkan pelanggan membuat pembayaran tau.

Masuk je ke kiri dah boleh nampak section bahan basah tau. 
Mula dengan Ikan masin, ikan bilis ni lah😍

Ikan Siakapa yang dijual pula ada dua pilihan tau. 
Mestilah yang gebu comel ni menjadi pilihan hati, 

Dah pilih , terus suruh pekerja Segi Fresh siang dan timbang.

Rm 8.90 okay seekor!

Dah beli ikan, jalan-jalan lagi ternampak pula udang besarrrr!

Puas hati ni beli buat masak sambal petai kan😋

Jalan punya jalan lagi nampak ayam pulak! Besar-besar ayam dia tau!


Jalan ke tempat makanan frozen pula sekali terjumpa...

Lamb shoulder. Boleh buka lamb chop ni kan macam ni😎

Okay, habis dekat section barang basah. Kita tengok barang kering pula. Apa menariknya dekat barang kering. Ada promosi ke kan?

MANGO! Murahnyaaaa. Rugi tak beli. 
Buat mango lassi pon sedap haha

Lepas pilih mango, timbanglah. Apa lagi 🙊

Jalan-jalan ke section barang kering ternampak Laici tin ni. Ya allah nampak tak harga tu?
Murahnya satu tin tak sampai Rm3! Kat kedai lain dah Rm4-5 satu tin 🙈

Ni lah dugaan berbelanja di Segi Fresh. Sebelum masuk nak beli sikit je sebenarnya.
 Sekali sampai kaunter eh eh ehh

Panjang berjela bil terus penuh troli! 
Hahaha seronok belanja kan dekat sini semua ada bawah satu bumbung. 


Jadi jangan lupa berbelanja di Segi Fresh cawangan berdekatan dengan anda. Boleh jimat banyak! 

Kalau nak tau promosi yang terkini senang je. 
Like & Follow Segi Fresh ↡



Xo, 
KY.

Share this:

CONVERSATION

2 comments: